Thaiätning

Fööööööörsta årets thaiätning med kajsa!!!!!, förra året var otroligt med thaimat, nu börjar detta året med, men thaimat kan man ju faktiskt äta med glädje för det var som jag och kajsa sa när vi hade ätit klart, "ah nu är vi nyttigt mätta ialla fall". Och det är ju faktiskt sant. Det är inte den äckliga måilla känslan man får, tex som man får efter man smällt i sig en doncanmeny. nä blä, äckligt att bli mätt på de. Men ialla fall vi köpte med oss thaimat och satte oss vid södra, jag får ju säga att de va myyyyyyyysigt. Fredan bestog av mig malin och pernilla vi bara åkte in till stan helt enkelt och satte oss vid hamnen, framför operan, och jag måste säga de, jag ääälskaaar de. På lördagen efter thaimaten och södra blev de 20års kalas på gården, gick dit en sväng med pernilla, och idag har jag solat mig röd/brun. =().
Nu skall jag duscha, ni får ha det bra och testa thaimat vetja!  

image12

Caio 9/5- 11/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0