Burr

haha nu skall jag klaga lite till, det är ju skit skit skit kallt ute alltså. Jag begraver mig verkligen under täcket så fort jag kommer hem. Men a, idag då, ledig kväll och solen har visat sig, har varit hyffsat glad med andra ord. Men har gått hela dagen och bara velat gå på den här jävla bio, Shutter Island!!. Men nu blir det imon. Verkar som halva Sverige ligger hemma och är sjuka. Menmen, det blir en ledig dag imon med och då skall jag till stan med julia, leta efter en present till min mamma som fyller 41 på fredag. Det skall jag nog hinna med på fredag om jag inte hittar något fint imon. Och på kvällen imon väntar Body step med underbara Linnéa. Sedan kommer jag nog vara helt slut

För att inte vara allt för arg på kylan så fick den mig övertygad om att jag skulle ha den där tjocktröjan från Stadium XXL som jag kollat på. Den e fet som fan och mysig som bara den, så tack kylan! Några lappar fattigare, men det var det värt, sitter med den nu faktiskt. Mys

Nu har jag lyssnat på heal the world närmare tusen gånger och känner mig rätt nöjd med dagens prestation. Jobbat lite projektarbete, gymmat, börjat på mitt personliga brev, och tittat till min balklänning. Good work (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0