Godkväll kära

Den här dagen kan jag tala om för er att jag aldrig mer tänker äta kladdkaka, sockerkaka, eller någon slags av bulle. Jag har nämligen bakat och med andra ord ätit bullar, sockerkaka, kladdkaka mer än vad en elefant skulle orka äta. Jag får i mig rätt mycket om man säger så. Men nu är jag rätt besviken på mig själv, fast det är jag alltid. Det hade vart rätt gött att få äta utan att få ångest efteråt. Endå tycks jag alltid tycka det är värt ångesten
Aja, end of this shit
Min mamma tycks vara nöjd med sin dag, då är jag också nöjd. Och när solsidan idag kom, skrattade vi båda två lika mycket nästan hela halvtimmen. Härligt!
Men ja, hoppas eran fredagkväll är awesome. Jag har en lugn period i mitt liv, där jag stillar mina sinnen och finner mig själv, tillsammans med mig, migsjälv och jag
Haha fast for the record väntar tidigt jobb till morran, kanske har lite med det att göra också. Jag erkänner iallafall!! Nästa helg är jag ledig och det blir en jävla pang helg. A W E S O M E
Vänta, jag köpte ett par byxor idag också. Haha trodde helt allvarligt att jag aldrig skulle bära sådana. Alltid kallat dom "clownbyxor", liknade chinos fast fejk. Så fattar ni hur fula dom är. Fast för 80 :-, rätt snygga
OCH, vänner, ni måste bara smaka nya ballerina med kladdkaka smak. OBS!! glöm inte mjölken, för annars är dom inte lika goda
Plus, haha!, tro det eller ej, en hundragrammare geisha dreamy caramel fick jag i mig idag också. Och hahaha bara för rolighetens skull har jag fått för mig att sätta upp alla geisha 100g papper på väggen. Dom är rosa och rätt söta, och så är det bara så jävla roligt, sedan skall jag ta massa bilder och ha som minne för livet. Hoppas på att få ihop till en hel vägg, fondvägg. Riktigt nice. Tror ni jag gillar geisha?
A-a, undra om man skulle kunna vinna någon sånhär tävling: Vem kan äta tio 100g geisha chockladkakor på 5 minuter?. Utan tvekan hade jag klarat på 4 minuter
Ne, men det var jävlar vad jag har blivit tjötig på sista tiden, läs inte den här skiten, snälla
Nu tänker jag sova, om jag kan, min kropp har bråkat med min hjärna för att jag inte fick köpa den där Ben'n Jerrys glassen för nån dag sen. Min hjärna har lite mer makt, och kroppen gillar inte att inse det
Skall se om jag kan få dom sams..


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, kände mig lite dum när jag kom till "läs inte den här skiten, snälla" hahah. men det tänker jag göra ändå ;) du skriver så gulligt. och jag diggar fond-vägg-idén!

2010-03-02 @ 15:50:54
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0