Here I go again

You know the rest..Men ja, fyfan vilken dag. Jag har varit irriterad, arg, deppig, hatisk. A de var väl det. Känns som jag skulle kunna mörda någon, eller typ slå ner någon. Bara så arg på allt. Jävla väder. OCH, det där jag sa om kräksjukan, jag har gått på jobbet idag och svalt min egna spya minst 20 gånger. Nu har jag hängt över toaletten sedan jag kom hem. Som var för en timme sen ungefär. Sweet. Nu skulle ni se mig, jag är inte starkare än en mus. Tror knappt jag har en ryggrad. Helt pumpad på all energi och kraft. Inte en fin syn när jag tittade mig i spegeln efter en timmes hängande över den där holken. Aldrig sett hur den ser ut underifrån och hur det luktar i den. Hahah. Men nu vet jag
Vet också att jag är jääääääävligt trött , att jag är ledig imon, att jag skall sova till tolv, att jag skall springa några mil, att jag skall fira min mamma på hennes födelsedag, och att jag sen skall sova igen
Så, kära vänner. Ni får ha en härlig natt, ni som skall sova: sov gott! Ni som skall knulla: kör hårt! Ni som skall festa: All in! Ni som skall uggla framför stjärnorna: skaffa ett liv
Sådär, blev skrivet lite skit idag trots allt, nu skall jag dö i min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0