where'sthefuckingsleep?

..

Kan inte sova, orkar inte sova. Kan inte tänka, orkar inte tänka. Fan
Jag mår illa
Jävligt go musik just nu är faktiskt Rihanna med Hard. Fucking goooood
A-ahopp, imon är det fredag...igen...ångest. Slappa arslet i soffan eller shäjka det snyggast (hehe, skryter inte) på dansgolvet? Jag skall iallafall dricka god yoghurt till frukost så får vi väl se vad kvällsmaten har att erbjuda, om ni fattar vad jag menar. Har lite vin hemma, 3 liter. Hade vart gott med ett glas nu faktiskt, kanske skulle ta ett? två..hum. Då kommer iallafall sista problemet vara att somna. Är det såhär det börjar? Man är för stressad, trött och spänd att man skall behöva ta ett glas vitt för att slappna av/somna? Vid artonårsålder? Hur ser jag ut när jag är tjugofem då?
Haha a detni, den bilden kan jag skratta åt ett bra tag ,lägga åt sidan och ta fram den igen och skratta

Men ni, vi hörs till morran, ni tjötar alldeles för mycket, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0