EY YO

Oj. Jag sitter faktiskt och skriver på ett jävla inlägg nu. Tror det knappt själv. Vad kan det ha varit?. Alldeles för länge sedan jag gjorde det iallafall. Men låt se...

Vill bara fördröja min tid med lite skit här. Nu när studenten, balen och i princip allt det roliga är över har jag typ 23 timmar om dygnet dötid. Till och med när jag sover är det tråkigt för jag har inget roligt att vakna till. Sådär, nu har ni förstått att jag e depp.

Fortsatt med lite positiva tankar. Jo, jag har hittat en lägenhet. Blir förmodligen min inom en månad. En etta i mölndalsbro. Gött säger jag och med det menar jag inte krök, utan jag skall vara rädd om den mer än något annat, krypa på knäna för den och älska den som O'boy.

Gud vad jag var ovan vid detta och kanske redan lite uttråkad. Hör bara på rubriken EY YO (?!). Tankarna är inte roligare än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0